Diskuse

Ticho

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Dobrý večer Vojto, zrovinka jsem se dnes dívala po dlouhé době, jestli bude od Vás příspěvek. Jaké krásné překvapení. A rovnou dvakrát. Opravdu moc pěkné.

1 0
možnosti
VF

Dobrý den. To víte... Je málo času a bylo opravdu na čase už na co napsat a hlavne dopsat všechny rozepsane. Jsem pocten a moc rád za překvapení, kterým jsem se mohl pro Vas stát. Děkuji V

1 0
možnosti
Foto

dobrý, líbí se mi i grafické zpracování

1 0
možnosti

Vojto, no to je nádherné překvapení!

A zrovna toto jsem moc potřebovala.

Je to...jak jinak než...krásné.

Díky moc!

1 0
možnosti
VF

To jsem moc rád! Děkuji Vám V

1 0
možnosti
PK

Tichá a usměvavá žena, nádhera...;-DR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"