Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K13a83r35e88l 51D38u68b

9. 4. 2014 18:19

Vidím to stejně. Jen si myslím, že pokračování by mělo být, se stejnými herci, s co nejkratší pauzou. Pak by se kvalita nemusela změnit.

1 0
možnosti
VF

I tak by se dalo! Jen si nejsem jistý tím, jak dlouho by to vydrželo. Nyní to má kvalitu i kvantitu - neumím si představit dvojku...

0 0
možnosti
Foto

R^ parádní články.....líbí se mi oba dva....přestože seriál mám moc rád, i ten rýpavý, terý používá slovník a humor, který je mi blízký...i ten druhý, který je zase věcnější. Dík.

Pro ostatní: nebuďte líní kopnout link do prohlížeče a přečíst ty odkazy....Honil mě fakt pobavil...a ten smířlivý článek zase potěšil. I "fízl" je najednou fajn chlápek;-)

P.S. bez ohledu na večerníčkovost seriálu....respekt k těm, co tuhle policejní práci v reálu dělají.

1 0
možnosti
JK

J12i33r79k58a 69K29o56c14h

9. 4. 2014 18:14

Pane, nechtel byste si to po sobe aspon precist a opravit ty tuny preklepu a gramatickych chyb?

0 0
možnosti
VK

Proc? Maji snad preklepy a gramaticke chyby vliv na vyznam toho co bylo napsano?

2 1
možnosti
AK

Taky jeden z mala serialu na ktery jsem koukalaR^

2 0
možnosti
MM

Souhlasím - velmi dobré obsazení, je to seriál snad nejvíce odpovídající skutečnosti, zajímavě zpracovaný, nezklamal. Osobně bych si další řadu přálaR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"