Diskuse

Hvězdy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobý den Vojto, Krásné a šťastné a pokud možno veselé vánoce Vám přeji. Opět jste ťal do živého. Jste tak naladěn na svou duši až mě jímá mráz po zádech. Jsem moc rádá, že jste dal svou báseň nám všem. Mě je zase duši milá. V

1 0
možnosti

Heh...dekuji! Opatrujte se :-)V

0 0
možnosti
Foto

Wau... smekám ten klobouk z profilovky hodně hluboko a zahanbeně přiznám, že kdyby Vás paní Rank nesdílela asi bych Vás ani neobjevil...

1 0
možnosti

Dobry den, neni nac smekat...Ale dekuji Vam! :-)

0 0
možnosti

I32v97a 68M51a18r33k73o91v41á

23. 12. 2018 19:56

O hvězdách mám jednu hodně oblíbenou:

Občas, když svět už spí, usednu někde stranou pod širou klenbu hvězd, jež z hloubi nebes planou; čekám, zda z vesmíru hlas neozve se mi. Údery půlnoci mi marně na skráň klepou, když dojat sleduji tu slavnost velkolepou, kterou v tmách pořádá sám kosmos pro Zemi...

A tehdy se mi zdá, že jen má duše vnímá ten skvostný ohňostroj, který mám před očima, že nikdo mimo mne necítí blízost hvězd, že, ač jsem jenom stín, hold obloha mi vzdává, jak bych byl její král, a že ta celá sláva je uspořádána pouze mně na počest. (Victor Hugo)

Krásné Vánoce a celý příští rok:-)R^

1 0
možnosti

Presne i tak by se to dalo popsat. Dekuji. Opatrujte se :-)V

0 0
možnosti

A když hvězdy padají - tak splní všechna naše přání - i některá, co vůbec nejsou k mání...

Krásné Vánoce a celý příští rok.

1 0
možnosti

Kez by... jak by nam tu bylo pak krasne, ze?

Dekuji a hezke Vanoce :-)

0 0
možnosti

Vojto, děkuji z celého srdce!

To mi moc chybělo.

Je to krásné a pravdivé.

Pro mě...nejhezčí vánoční dárek.

I to video je skvělé.

Krásné vánoce, a celý příští rok 2019!

1 0
možnosti

No...snazil jsem se. Dekuji Vam Marie! Jsem rad, ze tu jste! :-)V

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"