Diskuse

Vzduchoprázdno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný večer - pro mě! Vojtěch a jeho písmenka!

(už jsem se bála, že nic nebude)

Díky moc!

1 0
možnosti
VF

Tak mě aspoň povězte jak jí vnímáte Vy? :-)

A děkuji :-)

1 0
možnosti

Na to se mi docela těžko odpovídá.

Evokuje to několik vjemů najednou.

Že takhle píšete jen Vy, že to je k zamyšlení, a je silně pocitová...

1 0
možnosti
VF

No právě, může být různorodá. Dnes se Vám jeví tak a za pár zase jinak. Četla jste Malého Prince? Já ano a pokaždé ten příběh, ty fráze vnímám jinak. Je to asi náladou, okolnostmi, zážitky, pochopením.

A moc děkuji, že si to myslíte, pocitová teda je! :)

1 0
možnosti

Vojtěchu, Malého prince jsem četla, ale už je to pár let. A chystám se něj znovu. A máte pravdu, ta Vaše báseň je podobná v tom vnímání. Určitě se k ní budu vracet - je v ní možné taky najít různé "polohy" (nejde mi teď nic ukládat/kopírovat v mobilu. Jinak bych si ji stáhla...s dovolením:-))

Je vážně moc povedená.

0 0
možnosti
VF

Určitě si přečtěte, stojí to za to, stojí za to zjistit tu různorodost vnímání, poloh a rovin :)

Myslíte to mé "Vzduchoprázdno" ? :)

0 0
možnosti

Ano, přečtu. Teď jste mě hodně inspiroval.

Myslela jsem Vzduchoprázdno.

A povedlo se mi ho stáhnout:-))

Doufám, že nevadí. Budu se k němu vracet...

0 0
možnosti
VF

Umíte ale potěšit :))

Nevadí, nevadí - ba naopak, je to pro mě veliká čest :)

1 0
možnosti

Tak to mám radost. Jsem moc ráda, že jste! Fakt.

0 0
možnosti
VF

Marie, jste skvělá. Děkuji :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"