Diskuse

Vzduchoprázdno

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer Vojto, copak je s vámi? Měsíc pryč a vy tu nic, tam nic. Jste na dovolené. ;-D

2 0
možnosti

Jo, jo. Taky mi Vojta chybí...

Doufám, že si někde užívá léta:-)))

2 0
možnosti
Foto

"v srdcích jsme lámáni po kostech"

Ano.

1 0
možnosti

Vojto, tak jsem si koupila los.:-). Nějak jsem neměla odvahu zjistit, jak jsem na tom. :-P. Ta odvaha, to bude kámen úrazu. No, dám si kávu a los jako zákusek.;-D

1 0
možnosti

Vyborne ;-D Tak s chuti do toho ;-D

0 0
možnosti

Vy mě asi znáte, že? ;-D Vy jste mě viděl prodávat losy!!!!;-D Tulačka se stolečkem plným losů na krku.;-D. ..

0 0
možnosti

;-D. Los..?? Tak jo. ;-D. Hezký den přeji i vám. Vím s vydáním vaší sbírky by byl asi mazec, o poezii dnes nejeví zájem jen vydavatelství. Ale pokud je vyjímečná, mohlo by to být jinak, jen to zkusit. Tak držím palce a doufám v další vaši tvorbu. a Stím losem to zkusím.;-D

0 0
možnosti

Přesně tak. Kdo nic nezkusí - nic nezíská. Případně pokud nevyhrajete, tak nesmutněte, aspoň jste to zkusila a já budu vědět, že už to nikdy nikomu nebudu doporučovat ;-D Hezký den, Lucie :-)

0 0
možnosti

Dobré ráno, neuvěřitelně jste mi svou básní zkrášlil den. Vstala jsem před chvílí, ač jsem chtěla vstát brzy, vše bylo černé a smutné a prázdné, všechny mé plány nicotné.. Najednou vidím vše jinak. Je to jiný úhlel pohledu na stejnou situaci, stejný den. Děkuji. Umíte vyjádřit hluboké nitro duše. A ještě, se změnou nálady a citů se mění i vaše báseň. Je opravdu povedeně krásná. Neuvažujete, že by jste své dílo vydal? Lidé by měli mít možnost, mít doma sbírku vašich básní

2 0
možnosti

Dobrý den, uufff...Přemýšlím co na to napsat. Každopádně Vám moc děkuji za tento hezký komentář. Děkuji i za to vnímání. Máte v tom pravdu, je opravdu různorodá a její vnímání se mění s momentální náladou. Jsem moc rád ,že se Vám líbí a že jsem Vám zkrášlil den - třeba zažijete dnes něco hezky-neuvěřitelného čímž třeba rozdýcháte to "vzduchoprázdno".

O vydání jsem přemýšlel, ale jsem v tom tak neznalý, že ještě raději budu psát tady...a třeba někdy (až zjistím, poznám atd...) Myslím, že nakladatelství stojí o jiné knihy než je poezie. Ta už moc dnes nefrčí...

Mějte tedy krásný den s úsměvem :-) a kupte si los :-P

1 0
možnosti

Krásný večer - pro mě! Vojtěch a jeho písmenka!

(už jsem se bála, že nic nebude)

Díky moc!

1 0
možnosti

Tak mě aspoň povězte jak jí vnímáte Vy? :-)

A děkuji :-)

1 0
možnosti