Diskuse

(K)lidem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hm...prostě se mi ta Vaše písmenka líbí, Vojtěchu!

(a navigace funguje - poslala mě na blog najisto:-))

1 0
možnosti
VF

Nějaký GPS senzor? ;-D Děkuji pěkně :-)

1 0
možnosti

Skoro to tak vypadá. A protože byla prodleva mezi básněmi menší, měla jsem velkou radost:-)

0 0
možnosti

p.s. chtěla jsem se ptát na Váš vztah k hudbě, protože umění a medicína jdou ruku v ruce:-) Pak jsem ale našla starší blogy, a ptát se, se stalo bezpředmětným...

0 0
možnosti
VF

Jsem velmi rád, že se Vám líbí jak a co píšu. Opravdu.

Takže ohledně hudby máte jasno? ;-D popravdě, já pořádně ne

0 0
možnosti

:-) jsem ráda, že se na tom psaném shodneme!

No, popravdě - líbil byste se mi, kdybyste nořil prsty do kláves klavíru:-)

0 0
možnosti
VF

Možná Vás to asi ani nepřekvapí, ale i to jsem zkoušel, jen na to bohužel nemám vlohy. To je zase má sebereflexe. Kytara stačí bohatě.

0 0
možnosti

No, nepřekvapí. Ale to je jedno jaký hudební nástroj. Hlavně, že je.

A jakou tedy máte rád hudbu (kromě Beatles)?

0 0
možnosti
VF

Omlouvám se, že odepisuji až takto pozdě, ale byl jsem celý víkend mimo internet. Ohledně hudby - tak je to různé. Začínal jsem "Scooter(ech)" - které si mimo jiné některé songy mile rád poslechnu, přes různé trance/house/techno a v podstatě jsem skončil u kytarového folku a blues (to si tedy poslechnu velmi rád a poslední dobou jsem si zamiloval to pomalé blues). a co Vy? :-)

0 0
možnosti

Vojtěchu, to se neomlouvejte. Je to ve Vaší "režii" jestli odpovíte:-), ale jsem ráda. Tak Scootery znám jen podle názvu (a nebo nevím, že jsou to oni), musím se poohlédnout. No, mám ráda věci především melodické, příjemné do ucha. Asi už nejsem vyloženě nakloněna novým směrům počínaje technem, a když tak jednotlivě. Ale v podstatě říkám, že kromě dechovky a moderního jazzu, všechno. Tedy i klasiku. Nedal byste mi nějaký tip na to pomalé blues? Byla bych ráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"