Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně jste seriál zmapoval. Též jsem roli Bolka hodnotila kladně, i když jsem si zpočátku myslela (když onemocněl), že v seriálu asi skončí, ale nestalo se tak. Bylo to hezky zpracované, též hraní Vetchého, ale i ostatních, se mi líbilo.

0 0
možnosti
Foto

Souhlas, opravdu nejlepší český seriál za poslední  roky. Miluji detektivky a pondělky mi budou moc chybět. :-/

0 0
možnosti

karma..opravdu,skvělý seriál,jsem byla tak trochu smutná,když v pondělí skončil..a taky byl hodně pravdivý a autentický,což mi potvrdil kamarád z ostravské mord party:-)

0 0
možnosti

P18a45v41e58l 31K49u84l50a

9. 4. 2014 21:20

Karma, páč souhlas :-)

0 0
možnosti
Foto

Souhlas. Velice dobrý seriál, povedené obsazení.

0 0
možnosti

Přiznávám se, že jsem měl zpočátku obavy, aby seriál nesklouzl na úroveň amerických kriminálek, naštěstí se tomu tak nestalo a já si tento seriál zařadil do "svého" archívu na úroveň "Hříšných lidí města pražského", "Četnických humoresek" a "Hercula Poirota".

Obdobně jako pan Fišera bych se také rád podíval na "dvojku", ale mám také obavy, aby nešla dolů kvalita...

1 0
možnosti

Po hodně dlouhé době seriál opravdu výborný.R^

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím, výborný seriál. Já měl za povinnost sledovat hlavně díl s Polívkovou. Můj kamarád, neherec, byl její poslední obětí, tou, která zůstala naživu, anžto Polívkovou zatkla policie (byl pán na lavičce). Říkal, že nápad vyběhnout za ní se zapomenutým deštníkem, když prchala, byl jeho vlastní. A z výkonu Polívkové mi běhal mráz po zádech. Skvěle zahráno.

Co se týče pokračování, tak jsem pro. Prý mají v zásobě další případy, jenže prý by napsání scénáře a realizace trvala dva roky... Bylo by dobré, aby to urychlili a za rok jsme mohli sledovat další díly.

2 0
možnosti
Foto

I88v33o 47C44i70l27i32c36h

9. 4. 2014 19:12

Mohli by natočit i Novoroční Tanvald :-P

1 0
možnosti
Foto

Jo.....a Vojtovi karma. Pěkná recenzeR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"