Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^Také je můžu.

Jednu dobu jsem měla jako vyzváněcí tón budíku song Ti Sento- vždycky mě vykopal rychle z postele;-D

A ploužák Break it up...a tulení na dýze, jo, to už je let;-D

1 0
možnosti
VF

Break it up - to je takový ...oplodňováček na všechny ;-D

0 0
možnosti

Scooter znám už od r. 1994, kdy vyšel Hyper Hyper. Taky jsem je svého času docela "žral" - hlavně to, co se vydalo v letech 1994 - 97 (pak to už přestalo být ono). Dnes je u mě spíš na okraji zájmu - i když si ještě dnes rád poslechnu zejména ty věci, co se nehrály v rádiích - jako např. Rhapsody in E, Raving in Mexico, Last Minute, Awakening aj.

I když mě tato zpráva nijak zvlášť nevzrušuje, nutno uznat, že 20 let na hudební scéně - a zvlášť dnes, kdy je zejména její mainstreamová část plná "jepic", které zmizí stejně rychle, jak se objevily - opravdu hodně.

1 0
možnosti
LH

hmmm, škoda že chcete pitvat, když mi něco dělaj doktoři a jsem u toho aspoň chvíli při vědomí hrajou si Hanku Zagorovou a takový věci. Tohle by mohla bejt příjemná změna.

0 0
možnosti
VF

Nevím jak u pitvy chcete být při vědomí, ale budiž. ;-D

0 0
možnosti
JL

J53a49n 81L29i38s17a

5. 1. 2014 15:07

Článek mě moc potěšil. Je mi 76 a s babkou Scooter snídáme i večeříme. Někdy stačí zabouchat, jindy u toho snad i spějí. Ale teď začínáme trochu ujíždět na hip-hopu. třeba když se ozve Nam Myoho Renge Kyo, takto Concentrate od Xzibit, víme, že budou padat i skleničky ze stěny.

1 0
možnosti
VF

Heh, nechcete mě za souseda? :-) Každopádně hip hop už jde mimo mě. Nicméně jsem rád, že i v tomto hezkém věku si člověk poslechne i něco takového jako je právě Scooter. Máte nějakou oblíbenou písničku ? :-)

0 0
možnosti
RP

"Zná každý"? Já třeba ne, to jméno slyším poprvé ;-D

1 0
možnosti
VF

:-)pardon, myslel jsem, že každý alespoň zná Scooter ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 91
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 790x
poezie - žije?! 
 

"Jediný způsob jak si koupit lásku - je koupit si psa"